Saturday, May 2, 2009

Opahku

Ni kat kampung ni, lawat opahku dengan semua aunty / uncle..



Opah dah x brape nak mendengar, mata ok lagi memory tip top lagi.... Jalan pun dah bongkok.



Bila dia usap2 tangan aku, aku tengok jari2 dia dah kedut sgt. Dulu x la perasan tangan dia. Ni tetiba aku tengok tangan dia muka dia dah tua benar opahku...



Tetiba hati rasa sayu teramat...

2 comments:

Mel's Closet said...

Tak payah nak sayu2...Kita pun tua jugak nanti...

Ladybezz said...

yela... tetiba emosi