Saturday, May 2, 2009

Medical Secretary Yg Pemalas

Dua hari lepas aku telah pergi kesebuah Medical Centre untuk mendapatkan medical report setelah menerima rawatan bagi tujuan untuk mengelim insurance.

Doktor dikehendaki mengisi dua muka surat report tu jer...

Tapi conversation aku dengan medical secretary sgt menjengkelkan.

Aku cal tanya pas 2 hari rawatan bila aku bole collect the report?

Dia jawap biasanye procedure akan mengambil masa 1-2 minggu untuk complete.

Aku bilang ar sama dia, dua muka surat pun sampai dua minggu, dia jawap mmg la coz x brani janji cepat takut x siap coz kene ikut turn...

X puas hati, aku cal sendiri doktor yang merawat aku tu, aku cakap dgn dia it is weird la doktor 2 pages amik masa sampai 2 minggu.. Doktor kata its ok, tomorrow morning u boleh collect. Aik itu jer.. Penat aku argue dgn Medical Sec tu.

Moral of the story ialah Medicl Secretary tu pemalas. Baik keje kat Hospital kerajaan jer kalau nak lembab sokmo..

No comments: