Thursday, April 23, 2009

Pindah & Terapi

Tersangat la letih aku hari ni. Kira2 x rugi la company aku bayar gaji ari ni. Aku bekerja sungguh2 hari ni. (Biasa aku transform jd ulo).

Dah la baru balik bercuti, dgn kerja berlambak2 nye... tensi sungguh!

Hari ni aku berpindah ke opis baru aku seberang jln je dgn opis lama. Punggah brg sendri and also the TOYOL punye brg sambil dibantu oleh abang la (Short form utk bangladesi).. Luas tul tpt aku. Pastu meja conference room sebelah jer.. Sok kalu ngantuk bole layan jap kat confrence room.... ZZZZZZ!!!!

Aku perlukan sesi terapi untuk merawat keletihan aku.. jadi aku telah mebuat keputusan balik keje nak pi SHOPPING!!!

Besh ooo!! pi Metrojaya Sale kat stadium Shah Alam.. Mengila org ramai bershopping.

Dan aku telah berjaya memborong parfume 5 botol... yihaa!!! (abih duit aku)

Pas ni nak rendam kaki dgn air panas, pastu mandi dgn parfume aku tuh..

P/S Aku dah ada 2 follower... yeyeye!!!

2 comments:

pinkiss said...

oit.. ko diam je eh gi soping.

Ladybezz said...

hehehe... besh ooo.. kali ni lebih kpd pembelian parfume.